Sunday, May 13, 2012

Hari Ibu Yang Pertama Buat Mama

Hari ini, 13 Mei 2012 ialah Hari Ibu. Buat pertama kali, Mama menyambutnya. Semuanya kerana kehadiran Amina Ann Hui Fen dalam hidup Mama.

Kadang-kadang Mama rasa mcam tak percaya. Tahun lepas, masa Hari Ibu, Mama beritahu Daddy, tak kira apapun, tahun depan Mama nak juga sambut Hari Ibu. Alhamdulillah, Allah kabulkan hasrat Mama.

Mama tak tahu nak gambarkan betapa syukurnya Mama atas anugerah yang Allah beri kepada Mama, Amina Ann Hui Fen. Mama sentiasa berdoa supaya Mama boleh menjadi ibu yang paling baik untuk Amina dan Mama tidak akan sia-siakan amanah yang Allah beri ini.

Ya Allah, tolonglah hamba-Mu ini.Bimbinglah aku supaya sentiasa berada di jalan-Mu yang lurus. Berikanku kesabaran, hikmah dan kebijaksanaan dalam mendidik anakku. Ampunkan segala dosaku dan jangan jadikan dosaku hijab untuk aku mendapat petunjuk-Mu! 


p/s : Hmm..Mama tak sempat-sempat lagi nak tukar background blog ni. Hari tu, baru saja Mama nak edit html, Amina merengek nak susu pula. Terpaksalah Mama tutup laptop dan susukan Amina dulu.

No comments:

Post a Comment