Saturday, December 22, 2012

BERITA GEMBIRA!

18 Dis 2012 : Mama semak keputusan rayuan pertukaran. Alhamdulillah, pertukaran Mama diluluskan ke Negeri Sembilan! Gembiranya Mama!

20 Dis 2012 : Mama bawa Amina ke HUSM untuk buat ECHO. Imbas untuk tengok keadaan jantung Amina. Alhamdulillah, Amina dah tak menghadapi masalah lagi. Syukur.

Semasa menunggu untuk bayar bil hospital, Mama duduk merenung. Betapa indah percaturan Allah. Agaknya, Allah beri Amina sedikit masalah jantung baru- baru ni hanya untuk membolehkan Mama dapat surat doktor untuk mohon bertukar.

Mama berasa gembira sangat. Mama mula membayangkan kehidupan baharu di Negeri Sembilan. Akhir- akhir ni, Mama dan mula sibuk melayari internet mencari tentang dekorasi rumah untuk menghias rumah yang baru dibeli. Mama mula buat belanjawan untuk buat kabinet dapur, rak buku di dinding, pergola, rumput hiasan, air terjun mini dan pondok kecil untuk halaman.
Inilah gambar rumah yang Mama beli. Mama akan jadikannya syurga tempat Amina dibesarkan, insya Allah.

Tapi, buat sementara ini, Mama perlu cari rumah sewa dulu di Negeri Sembilan. Sebabnya, rumah itu masih dalam proses pembelian. Apabila selesai nanti, Mama akan buat pengubahsuaian dulu sebelum kita berpindah ke rumah tu.

Mama sayang Amina!

No comments:

Post a Comment